اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است...

گم کرده ام مسیر تو را در غبار شهر...

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است...

گم کرده ام مسیر تو را در غبار شهر...

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است...

امام برای من
نه یک اسم است، نه یک حس
امام برای من
اصالتِ زندگی است
اول و آخر و اصل و فرع و بود و نبود همه ی زندگیم.

آقاجان!
من برای شما که هستم؟
یک فدایی
می پذیری مرا؟

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱ ب.ظ

و سلام نام خداست

سلام

اومدم تا درِ این خونه‌ی قدیمی رو بعد از مدت‌ها باز کنم بلکه باز بنویسم و بنویسم و بنویسم و کمی از آشفتگی افکار و احوالم کم کنم...

متاسفانه بعیده مطلب در خور وقت شما عزیزان اینجا ارائه بشه، و من نگرانم برای حق الناسی که بخاطر این کلمات و خط و خطوط ذهنم، به گردنم بیاد

اما قطعا خوش‌حال میشم از همراهی‌تون و نقد و نظرات‌تون، باشد که در این مسیر رشد کنم.

 

خلاصه که: 

بسم الله الرحمن الرحیم

نون و القلم و ما یسطرون

 

_ الهی به امید تو 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی